Bashkimi Kombėtar
Mirė se erdhė nė forum " Bashkimi Kombėtar "
Qėndro i lidhur me ne ! Disponim te kėndshėm tė kontribojm pėr kombin larg ofendimet dhe zėnkat...



 
ForumForum  PortalliPortalli  GalleryGallery  RegjistrohuRegjistrohu  identifikimiidentifikimi  

Share | 
 

 Si mund tė humbni peshė tė tepėrt

Shko poshtė 
AutoriMesazh
rittana
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 4
Age : 32
Vendi : Albania
Registration date : 01/08/2013

MesazhTitulli: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Wed Aug 21, 2013 11:02 am

Pėr disa muaj, unė u pėrpoq pėr tė gjetur njė zgjidhje pėr problemin e trashje. Kam provuar disa dieta, por mė kot. Tani kam gjetur njė produkt humbje peshe Lipovon. A ka ndonjė informacion nė lidhje me kėtė?
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
detektivi
Anėtar i Suksesshėm
Anėtar i Suksesshėm
avatar

Male
Numri i postimeve : 2116
Age : 38
Vendi : Here ne kosove here ne Evrop
Profesioni/Hobi : zbulimi i tradhtareve dhe hajnave
Registration date : 15/03/2009

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Thu Aug 22, 2013 2:16 pm

Une lexova per kete Produkt ,shume veta po thojne se kan pas suksese shume .
Mbetet ta provoni..dhe na trego vete !
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
aniata
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 4
Age : 37
Vendi : Albania
Registration date : 28/08/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Wed Aug 28, 2013 11:22 am

Unė nuk mund tė them asgjė nė lidhje me Lipovon, sepse kurrė nuk kam dėgjuar prej tij. Pėr mua, mėnyra mė e mirė ėshtė sport shumė dhe ushqim tė shėndetshėm!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
keterina
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 5
Age : 41
Vendi : Albania
Registration date : 03/09/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Tue Sep 03, 2013 11:45 am

Kam dėgjuar Lipovon. Pėr kėtė unė mendoj se ėshtė produkt i famshėm. Por unė nuk kam asnjė informacion mbi mėnyrėn se si ajo punon!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
beckyy
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 5
Age : 29
Vendi : Albania
Registration date : 11/09/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Wed Sep 11, 2013 1:20 pm

I pėrdorur Lipovon njė vit mė parė. Unė jam shumė i kėnaqur me operacionin e tij. Pėr njė muaj kam humbur 6 kg. Kam arritur njė rezultat shumė tė mirė.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
rittana
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 4
Age : 32
Vendi : Albania
Registration date : 01/08/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Tue Sep 17, 2013 9:31 am

Mund tė mė thoni se si funksionon Lipovon? Unė dua tė di mė shumė nga dikush i cili ka pėrdorur Lipovon.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Driniiiii
Miqte e Forumit
Miqte e Forumit
avatar

Male
Numri i postimeve : 3254
Age : 37
Vendi : Belfast
Registration date : 17/02/2009

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Fri Sep 20, 2013 10:54 am

Nje pyetje e thjeshte, si mund ta humbim peshen, shume lehte  mos hani shume , haja te yndyrshme, dhe ecni cdo dite nga nje ore.
Lerni Lipoveon e te tjera se keto gjera jan kote . Ecja eshte ilaci me i miri.

_________________
Mos hyr valles, kur nuk di ta hedhesh.
______________________________________
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
stabili
Anėtar
Anėtar
avatar

Male
Numri i postimeve : 459
Age : 60
Vendi : Kosove
Registration date : 10/05/2008

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Mon Sep 23, 2013 8:40 am

Frenoni gojėn e grahuni kėmbėve !
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
beckyy
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 5
Age : 29
Vendi : Albania
Registration date : 11/09/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Mon Sep 23, 2013 10:09 am

Rittana, Pėr mua Lipovon ėshtė njė produkt i cilėsisė sė lartė. Akteve nga uria ndrydhjen dhe rrit metabolizmin!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Vesa
Admin
Admin
avatar

Female
Numri i postimeve : 256
Age : 34
Vendi : Ne mes te luleve
Registration date : 13/07/2010

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Wed Sep 25, 2013 6:08 pm

keshtu gjdo dit bounce bounce bounce 

_________________
VESA
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
BashKom
Admin
Admin
avatar

Male
Numri i postimeve : 767
Age : 48
Vendi : Prishtin
Registration date : 27/08/2009

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Wed Sep 25, 2013 11:55 pm

Pesha nuk kam nevoj se po e humbi :study

Mir e paskan cek edhe Vesa e Madhe dhe Stabili .....
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Burrelsja
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 12
Age : 22
Vendi : Burrel
Registration date : 01/01/2014

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Wed Jan 01, 2014 3:14 pm

Dieta braziliane 10 kg pėr dy javė!
Dieta braziliane ėshtė njė nga dietat “e shpejta” mė tė popullarizuara dhe mundėson qė pėr dy javė tė dobėsoheni madje 10 kilogramė. Ekzistojnė dy variante – dieta braziliane “super-e shpejtė” dhe “normale”.

Bėn pjesė nė kategorinė e dietave tė varfra nutritive, ndėrsa ne ju prezantojmė variantin e shėndetshėm nėse dėshironi tė liroheni nga kilogramėt e tepėrt para sezonit tė verės.

Varianti normal i dietės braziliane zgjat katėr javė, dhe me ndihmėn e saj mund tė humbni deri nė 12 kilogramė. Hahet 4-5 herė nė ditė, ndėrsa ushqimet themelore janė perimet dhe pemėt.
Menyja shtatėditore

E hėnė
Mėngjesi: portokall, banane dhe njė filxhan lėng portokalli;
Zamra: njė gotė lėng portokalli dhe njė copė buke tė thekur;
Dreka: 100 gramė peshk tė zier, 100 gramė sallatė nga perimet e pagatuara;
Darka: – krejt njėjtė si mėngjesi;
Para se tė shkoni nė shtrat: 1 gotė lėng portokalli, 1 copė e vogėl buke e thekur.

E martė
Mėngjesi: vezė tė ziera butė, njė filxhan lėng molle;
Zamra: njė copė e vogėl buke e thekur, njė gotė lėng molle;
Dreka: 100 gramė tė mishit tė zier, 2 patate tė ziera, 4 gjethe tė sallatės sė gjelbėr.
Darka: 200 gramė peshk tė zier, ve shumė tė ziera, sallatė tė gjelbėr, bizele tė gjelbėr.
Para se tė shkoni nė shtrat: njė filxhan lėng tė mollės, bukė tė thekur.

E mėrkurė
Mėngjesi: njė filxhan qumėsht pa yndyrė, njė copė buke tė thekur;
Zamra: 100 gramė djathė tė payndyrshėm;
Dreka: 100 granė oriz, 150 gramė sallatė me lakėr tė freskėt me sos tė pėrbėrė nga njė limon dhe njė lugė majdanoz tė grirė imėt;
Darka: 100 gramė mish tė zier, njė mollė, 4 gjethe tė sallatės sė gjelbėr;
Para se tė shkoni nė shtrat: njė filxhan lėng molle, njė copė e vogėl buke tė thekur.

E enjte
Mėngjesi: njė filxhan lėng ananasi, 60 gramė ananas;
Zamra: njė filxhan lėng ananasi, njė copė e vogėl buke tė thekur;
Dreka: 100 gramė mish tė zier, njė copė e vogėl djathi dhe njė portokall.
Darka: 2 patate tė ziera, 150 gramė sallatė nga karota e freskėt e grimcuar me pak vaj;
Para se tė shkoni nė shtrat: njė filxhan lėng ananasi, njė copė buke tė thekur.
E premte
Mėngjesi: Njė filxhan lėng molle dhe njė copė e vogėl buke tė thekur;
Zamra: njė mollė, njė portokall;
Dreka: 150 gramė peshk tė zier, 2 karota tė vogla tė ziera;
Darka: njė pjatė supė perimesh, njė pjatė krem supe nga kėrpudhat ose njė pjatė ēorbė e peshkut, njė copė e vogėl buke;
Para se tė shkoni nė shtrat: njė gotė lėng portokalli, njė copė e vogėl buke tė thekur.

E shtunė
Mėngjesi: njė gotė lėng molle, njė copė buke tė thekur;
Zamra: 150 gramė sallatė nga panxhari i zier i grimcuar, me pak vaj bimor;
Dreka: njė pjatė supė perimesh, kėrpudhash apo ēorbė peshku, njė copė e vogėl buke;
Darka: 100 gramė kėrpudha tė fėrguara, 100 gramė sallatė nga perimet e pagatuara.
Para se tė shkoni nė shtrat: njė gotė lėng molle, 2 biskota tė freskėta.

E diel
Mėngjesi: njė banane, njė grusht rrush tė thatė;
Zamra: njė gotė lėng karote, njė copė e vogėl buke tė thekur;
Dreka: 100 gramė mish tė zier, 100 gram sallatė nga lakra e freskėt, qepė e bardhė dhe lėng nga 1 limon;
Darka: njė pjatė me perime apo ēorbė peshku nga kėrpudhat, 100 gramė pemė, 4 gjethe tė sallatės sė gjelbėr;
Para se tė shkoni nė shtrat: njė gotė lėng molle, dy fiq tė thatė.
Menyja pėrsėritet sipas nevojės prej 2 deri 4 javė – kurrsesi mė gjatė. Kthimi nė ushqimin “normal” arrihet me rritjen para sė gjithash tė pemėve dhe perimeve, dhe pastaj me rritjen e ngadalshme tė ushqimeve qė pėrmbajnė proteina. Siē e shihni, kjo dietė ėshtė e pasur me pemė dhe perime – pra nuk mund tė shkaktohet mungesė e vitaminave dhe mineraleve.
Me kėtė dietė rekomandohet edhe 30 minuta shėtitje, vozitje me biēikletė apo not ēdo ditė.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Burrelsja
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 12
Age : 22
Vendi : Burrel
Registration date : 01/01/2014

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Wed Jan 01, 2014 3:17 pm

Qė tė mbahet peshė trupore stabile, nevojitet qė marrja energjetike tė jetė e barabartė me shpenzimin. Nėse shpenzimi ėshtė mė i madh, vjen deri te dobėsimi, dhe e kundėrta, nėse marrja ėshtė mė e madhe se shpenzimi, vjen deri te trashja.

Si tė dobėsohem, pa mos e dėmtuar shėndetin tim?
Pėrgjigje racionale e pyetjes si tė dobėsoheni nė mėnyrė tė shėndetshme ėshtė – tė ushtrohet mė shumė dhe tė konsumohet ushqim qė pėrmban mė pak kalori. Qė tė siguroni ushqim me mė pak kalori, nuk nevojitet qė t'i ndryshoni kompletisht shprehitė tuaja ushqimore. Ndonjėherė ndihmon, nėse bėni ndryshime tė caktuara nė mėnyrėn dhe nė kohėn kur hani. Faktorė qė ndohmojnė pėr rritjen e peshės janė:
Tė ngrėnurit natėn.
Ndodhi tė ndryshme sociale, tė shoqėruara me ngrėnie.
Ngrėnie nga shprehia.
Tė ngrėnurit dhe pirja e alkoolit njėkohėsisht.

Ndonjėherė mjafton vetėm ta largoni ushqimin nė rrethana tė tilla. Nuk ka nevojė tė zvogėlohet numri i ushqimeve tė rregullta. E dėshirueshme ėshtė tė hani mė pak gjatė ēdo ushqimi dhe ta zmadhoni sasinė e e materieve me fije, karbohidrate dhe yndyra tė pangopura. Dihet qė nėse konsumohen ushqime tė veēanta tė bollshme, kapaciteti i lukthit do tė zmadhohet. Me kėtė zmadhohet dhe sasia e ushqimit qė duhet ngrėnė, qė tė arrihet ndjenja e ngopėsisė. Nėse mundoheni tė dobėsoheni, nuk rekomandohet tė kėrceni ushqime. Nė fakt, nėse kėrceni ushqim, ju pastaj me siguri do tė hani mė shumė se sa do tė kishit ngrėnė zakonisht dhe kjo sjell deri te zmadhimi i kapacitetit tė lukthit.

E parė afatgjatė, dietat e shpejta shpiejnė deri te trashja e pėrsėritur
Shumica e njerėzve qė duhet tė dobėsohen mundohen tė mbajnė ndonjė dietė tė shkurtė, qė nė fakt ėshtė zgjedhje afatshkurte. Nė periudhat e restrikcionit tėushqimit ose tė urisė, organizmi reagon ashtu qė e zvogėlon metabolizmin. Pas ndėrprerjes sė dietės, organizmi djeg edhe mė pak kalori se sa mė parė, pasi qė organizmi ėshtė mė pak efikas. Pėrveē kėsaj, ėshtė e njohur qė humbja nė peshė gjatė dietave rigoroze ėshtė mė shumė rezultat i humbjes sė ujit dhe indit muskulor, e jo tė dhjamit. Qė tė digjen kiloxhulat nevojitet punė e muskujve. Ēdo herė kur mbani dietė tė tillė, ju humbni edhe pėrqindje tė caktuar tė indit muskulor, qė do tė thotė se organizmi juaj nuk mund tė djeg aq kiloxhula sa ka mundur para mbajtjes sė dietės. Vetėm njė ciklus i trashjes sė pėrsėritur, pas njė diete tė tillė rigoroze, e zmadhon rrezikun pėr sėmundje koronare, pavarėsisht nga niveli i yndyrave. Dietat bashkėkohore pėr dobėsim nė tė cilat rekomandohet sasi e madhe e proteinave dhe sasi e ulur e karbohidrateve janė efikase por mund tė sjellin deri te ērregullimet e metabolizmit. Pėrkundrazi, ditat me pak kalori, me sasi tė madhe tė pemėve dhe perimeve, drithrave integrale, leguminozave dhe produkteve pa yndyrė, janė gjithashtu efikase dhe me gjasa mė tė mėdha qė pas ndėrprerjes sė dietės pesha tė mbahet njėlloj. Me kėtė lloj diete, arrihet qė lukthi tė jetė i plotė dhe ndjenjė ngopėsie, dhe njėkohėsisht zvogėlohet rreziku pėr sėmundje kronike.
Ndryshojeni raportin tuaj ndaj aktivitetit fizik
Edhe pse tradicionalisht vendi ynė ka ushqim relativisht tė shėndoshė, numri i njerėzve tė trashė rritet ēdo vit. Kjo ndodh, pasi qė jemi bėrė popull qė rri. Pėr shumicėn nga ne, aktiviteti fizik nuk ėshtė pjesė e stilit tonė tė jetsės. Aktivitet fizik mesatar ėshtė i mjaftueshėm qė tė pėrshpejtohet metabilizmi dhe tė humbet pasha. Mė sė miri ėshtė qė aktiviteti fizik tė zmadhohet gradualisht. Aktivitet fizik, si ecje, punė nė kopsht, vozitje biēikletė mund tė ndihmojnė nė zvogėlimin e shtresave dhjamore. Mos e pėrdorni veturėn sa herė qė mundeni. Shėtiteni qenin, nėse keni. Shfytėzoni shkallėt nė vend tė ashensorit. Zgjidhni aktivitete qė ju shkaktojnė kėnaqėsi, e jo ato qė mendoni se janė tė mira pėr ju.

Cilat hapa praktike t'i ndėrmarr qė tė dobėsohem, nė mėnyrė tė shėndoshė?
Largoni dietat e shpejta.
Hani numėr mė tė madh tė produkteve, nga tė gjitha grupat ushqimore.
Hani mė pak ushqim gjatė ēdo ngrėnie, por zmadhojeni numrin e ushqimeve gjatė ditės.
Zvogėlojeni marrjen e produkteve ushqimore me shumė kalori, tė cilat janė tė varfura me nutriciensė – si ėmbėlsira dhe bonbone. Disa ushqime me shumė kalori qė janė tė pasura nutriciensė, mund tė merren por vetėm nė sasi tė vogėl – p.sh. mish i kuq, arra, avokado, vaj ulliri i parafinuar.
Hiqni nga ushqimi yndyrat e ngopura dhe alkoolin.
Mundohuni tė hani mė shumė ushqim tė freskėt dhe mė pak produkte tė procesuara.
Mundohuni tė mos hani nga kėnaqėsia, atėherė kur jeni tė mėrzitur ose nėn stres.
Mundohuni tė ndėrpritni me ngrėnien kur do tė ndjeni se jeni ngopur.

A ju nevojitet ndihmė plotėsuese?

Nėse jeni munduar tė dobėsoheni me dieta tė shpejta mė shumė herė por pa sukses, ju nevojitet ndihmė profesionale, qė t'ju udhėzojnė nė mėnyrėn e shėndoshė tė tė ushqyerit.
Nėse jeni tė trashė, dhe keni mė shumė se 40 vjet, konsultohuni me mjekun para se tė filloni tė ushtroni.

Ku tė drejtoheni pėr kėshillė?
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
stabili
Anėtar
Anėtar
avatar

Male
Numri i postimeve : 459
Age : 60
Vendi : Kosove
Registration date : 10/05/2008

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Fri Jan 03, 2014 1:34 pm

Dieta e fundit me kushtoj 3000 euro !
E sa kg i humbe ?
Asnjė !
Si ka mundėsi, ke paguar gjithė ato para ?!
Nuk e dijė as vet ! Kam ndejtė duke pritur mbi njė muaj por kot!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
aniata
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 4
Age : 37
Vendi : Albania
Registration date : 28/08/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Fri Jan 16, 2015 11:42 am

beckyy, A keni ndonjė problem me efekte anėsore? Ju faleminderit!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
beckyy
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 5
Age : 29
Vendi : Albania
Registration date : 11/09/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Fri Mar 20, 2015 3:32 pm

Unė nuk kam pasur ndonjė problem me efekte anėsore! Unė ndihem mirė!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
keterina
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 5
Age : 41
Vendi : Albania
Registration date : 03/09/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Thu Apr 30, 2015 8:55 am

Rittana, Cili ėshtė mendimi juaj nė lidhje me Lipovon? A keni ndonjė qėllim tė pėrdorin atė?
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
rittana
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 4
Age : 32
Vendi : Albania
Registration date : 01/08/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Tue May 26, 2015 9:24 am

Po, kam filluar tė pėrdorin Lipovon dy javė mė parė!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
keterina
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 5
Age : 41
Vendi : Albania
Registration date : 03/09/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Thu Jun 25, 2015 9:05 am

Cili ėshtė rezultati pėrfundimtar, sa kilogram keni humbur?
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
rittana
Fillestar/e
Fillestar/e
avatar

Female
Numri i postimeve : 4
Age : 32
Vendi : Albania
Registration date : 01/08/2013

MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   Fri Jul 10, 2015 9:19 am

Pėr njė periudhė prej pesė javėsh, kam arritur tė humb 9 kg!
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Sponsored content




MesazhTitulli: Re: Si mund tė humbni peshė tė tepėrt   

Mbrapsht nė krye Shko poshtė
 
Si mund tė humbni peshė tė tepėrt
Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
Bashkimi Kombėtar :: Shėndeti-
Kėrce tek: